Missförstånd nr 6483

Något som ofta hände när jag var mindre var att jag och mina kära vänner filmade varandra. Vi gjorde TV-program. Nyhetsprogram till exempel, med reklam och allt. Just den här dagen skulle vi dock spela in ett intervjuprogram.


I rollerna:

Fanny Ekström, superkänd fotbollsstjärna på TV-intervju.

Mathilda Altis, TV-profil med intervjuprogram.

Kameraman är Fannys storebror Martin.


Det är i slutet av den mycket lyckade intervjun och programledaren ska ställa en sista fråga till superstjärnan.


Mathilda: Ja, sista frågan nu, vilken är din favoritårstid?

Fanny: (hon börjar tappa koncentrationen nu, det märks, hon börjar flumma lite) Min favorit är Maj, ja det är det. För jag fyller i Maj och Maj...

Martin: (drar en suck bakom kameran, skriker) ÅRSTID!

Fanny: (kollar in i kameran med förskräckt min) Oj, jaha! JAHA!


Efter detta följer ca. två timmar av hejdlöst skratt.


Kommentarer
Postat av: fanny

HAHAHAHAHAHAH; de var så rooligt :(:(

2008-04-20 @ 18:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0