Vi som tittade på

Det ska komma ett Sims 3 har jag hört. Kul. Spännande. Värdelöst.


Det där med dataspel var jag inte så mycket för när jag var mindre. Eller, dataspelen var det väl inget fel på, det var mest det att jag inte spelade dem. Jag tittade när andra spelade dem. Det bästa jag visste var att kolla när min bror spelade. Helst Roller Coster Tycoon. Jag satt där bredvid honom, ihopkrupen på en stol och fascinerades av vår nöjespark. För det var vår park. Jag satt ju faktiskt bredvid. Och kollade på.


Det visade sig senare att jag inte var ensam om detta beteende. Min kompis Hannes och hans bror Henrik hade samma problem. Det hela slutade med att vi satt alla fyra framför datorn. Jonas och Henrik längst fram, jag och Hannes lite snett bakom. Alltid lika fascinerade.


Exakt samma sak gällde Playstationet. Jag satt bredvid, Jonas spelade. Favoriten här var dock Crash Bandicoot.


Nu för tiden spelar jag helst själv.  Kul. Spännande. Värdelöst.
 


Kommentarer
Postat av: agnes

jag spelade Crash Bandicoot (a)

2008-04-05 @ 13:43:47
URL: http://d0nkey.blogg.se
Postat av: mathilda

bästa spelet någonsin

2008-04-05 @ 15:57:35
URL: http://mathildaaltis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0