Dagens bekännelse

Jag måste erkänna en sak. Lätta på hjärtat lite.


Jag har gjort något dumt. Visserligen var det ett tag sedan men det har tyngt mitt hjärta en längre tid nu.


Jag hade sönder en sak. Denna sak råkade vara min mammas älsklingsprydnad. Ett pepparkakspar, i keramik.


Paret var redan sönder. Faktiskt. Jag hade bara sönder det lite till.


Alltihop var en ren olyckshändelse. Jag skulle öppna en låda och då stod de lite i vägen, Paret Pepparkaka. TJOFF, sa det. Sen var de halshuggna. Helt av. Kropparna där, huvudena lite längre bort. Jävlar.


Så. Nu har jag erkänt. Lite bättre känns det. Kommer sova bättre i natt. Definitivt.


Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

Vad sägs som en blogg där humor blandas med nöje, musik, sport, nyheter och en smutta allvar?

Tycker du det låter intressant så bör du såsom många andra kika in hos min blogg du med :)

2008-05-01 @ 18:23:11
URL: http://joakimforsberg.blogg.se
Postat av: Madi

Alltid skönt att lätta på hjärtat :P Hemskt när man tar itu nått för sin mamma nu!

2008-05-01 @ 18:41:38
URL: http://allthatglitters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0