Hon man inte ska ge Cola till...

Känner för att uppmärksamma detta lite. Det snackas nämligen en del om det.


Jag har blivit mer eller mindre retad hela mitt liv för att jag inte dricker kolsyra. Eller saker som innehåller kolsyra. Typ Cola. Eller Fanta. Eller Loka.


2 liter har jag kanske totalt under hela mitt liv lyckats trycka i mig. Och det var under de mest påträngande situationerna då jag grät och sparkade över att jag ville vara som alla andra. Men herregudars vad otäckt det är. Kinderna, halsen, magen, ja allting fräter sönder när denna skoningslösa syra tränger fram. Den släpper lös sina bubblor och de tar fram piskorna. De slår, skrattar sitt skoningslösa skratt, piskar och slår ännu mer. Mina kinder är så mörbultade att jag tvingas svälja. Halsen skriker efter nåd, men bubblorna ger sig inte. Jag skriker rakt ut. Lägger mig på golvet. Vrider och vänder mig i smärta. Jag dör!


Vill du någon gång tortera mig så är det bara att ta fram en Soda Streamer och en rejäl dunk vatten. Effektivt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHA ingen överdrift där heller? :( hahahaha

2008-05-26 @ 21:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0