Onsdag

Kollade mailen igår. Ett mail hade jag fått, från Fanny var det. Stod det i alla fall. Det stod också att det inte var något ämne. Jag förmodade då att det var ett sådant där kejdebrev, jag suckade och öppnade mailet för säkerhetsskull, för att sedan snabbt ta bort det. Jag såg direkt att detta inte var något rackarns kedjebrev. Nej, nej. Det här var ett vanligt mail. Det hade inte vidarebefordrats till 100 olika kontakter och hade inte heller ett innehåll av ren värdelöshet. Det var adresserat till mig, endast mig. Jag blev glad då, förstår ni. Det är inte ofta jag får seriösa mail. Jag började då med spänning läsa de få orden som stod nerskriva:


men bestämmer inte dem det? :)


Okej. Jag tänkte tillbaka, vad hade Fanny och jag pratat om tidigare den dagen på MSN? Jo, glass hade vi pratat om, Ben & Jerry's. Men jag förstod ändå inte, bestämmer inte dem det? Vad kunde hon ha menat? Besviken på att jag inte lyckats klura ut vad det var hon ville tog jag bort mailet och loggade in på MSN och drog igång en konversation med henne.


Jag gick rakt på sak; Vad var det med mailet du skickade Fanny-bunny? Hon svarade att hon inte hade skickat något. Inte en chans att hon hade gjort, hon tog sig en rejäl funderare utan att komma ihåg något om ett mail. Så sade hon.


Hon hade alltså inte skickat det. Det var ett mail med ingen som helst betydelse, som det inte alls var meningen att jag skulle läsa.


Jag känner mig blåst.


Kommentarer
Postat av: fanny

hahah, de var fan konstigt, och synd för din del :(

2008-09-10 @ 21:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0