Lördag

Alla är beroende av något, visst? Jag är beroende av tandkräm. Jag är tandkrämsmissbrukare. Det är ju kanske inte så allvarligt att jag smaskar i mig två tuber tandkräm om dagen och inte kan sova borta utan att springa till Ica och köpa två Colgate's. Nej, men jag är ändå en användare som placerar sig över snittet. När jag borstar tänderna gör jag det med troligtvis den dubbla mängden tandkräm än vad som är meningen, och efter halva borstningen fyller jag på men lika mycket igen. Men det är inte bara vid tandborstning som tandkrämen kommer till nytta. Nej, jag besöker tuben minst två gånger till under dagens gång. Vid de tillfällena stoppas en mindre mängd in i munnen, sprider ett minttema i hela kroppen för att sedan eventuella rester ska kunna spottas ut igen.

Varför gör jag det här?

1. Det är billigare än tuggummi,

2. Det är godare än tuggummi. Ibland.


Kommentarer
Postat av: agnes

jag älskar verkligen att borsta tänderna! Inte för tandkrämens skull dock :p

2008-09-22 @ 13:47:55
URL: http://d0nkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0