Nice going, imp

Denna lördag har hittills spenderats framför burken. Det är väldigt fascinerande hur underhållande det är, egentligen. Pappa brukar alltid fråga mig vad det är jag gör när jag sitter där. Men så skriver ju han förstås fortfarande med pekfingret på tangenterna, så han borde inte veta vad man kan utvinna ur en dator.


Som kompanjon hittade jag också ett 400 g paket After Eight. Det är otäckt beroendeframkallande men också det i princip godaste man kan äta. Därför funderar jag på att köpa tre till. Och ett paket Smarties.


Bredvid mig ligger också mobilen, på ljudlös som alltid. Den har drivit med mig hela dagen. Det låter i högtalarna precis som det gör när man får sms eller när det ringer. Av ren automatik tar jag upp den och börjar läsa det jag förväntar mig ska vara ett sms. Men där står inget utan jag ser som vanligt bara Buddha stirra tillbaka på mig. Besviken återgår jag till något som troligtvis är ett klipp på YouTube.


Jag sitter här i pyjamas fortfarande också. Bara en sådan sak.



Kommentarer
Postat av: :P

:D

2008-08-23 @ 18:34:08
URL: http://lol

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0