Problemlösning

I våras var Fanny i fjällen eller något liknande. Eftersom att hon har Comviq uteblev såklart hennes täckning. Det skickades massvis med SMS och det ringdes, men ingen fick tag i henne. Sista dagen, dagen då hon skulle åka hem, gick det dock att kommunicera med henne. Jag kommer inte ihåg vem utav oss det var som ringde men vi pratade i alla fall per telefon.


Fanny: Jaa, jag har ju inte haft någon täckning här.

Jag: Nej, vi har märkt det. Men är du hemma nu eller?

Fanny: Nej, vi håller på att packa in i bilen för att åka precis.

Jag: Men, du kvar alltså?

Fanny: Jaa...

Jag: Hur kommer det sig att det går att ringa nu då?

Fanny: Jo, alltså jag tappade mobilen.

Jag: Hehe, okej?

Fanny: Ja, jag tappade den i golvet. Så fick jag täckning.


Där har vi det. Det är så man gör för att få täckning med Comviq.


Kommentarer
Postat av: Denise

haha jag kommer ihåg det..

2008-08-09 @ 10:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0