Söndag

Imorgon är det skola. Slut på sena kvällar och bortsovda dagar. Jag är nervös. För första gången sedan ettan är jag nervös för att gå till skolan. Rädda mig, jag vill inte dö.


Vi kommer säkert ha sådana där samtal, med Johan. Johan är vår såkallade syo. Han ska hjälpa oss att välja rätt. Rätt linje. Vi ska tydligen också ha en sista prao-vecka. Då ska man välja det man vill göra, det man vill bli när man blir vuxen, hur ser du dig själv om 10 år? Det ska man veta förstår ni. Jag hatar prao.


Kommentarer
Postat av: cissi

Jag har inte haft så bra erfarenheter av prao... Jag har ldrig varit i helvetet, men jag kan gissa på att det är i samma klass som Hemska Fin(n)bageriet.

2008-08-17 @ 13:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0