Nu vet hon

När jag var hos Denise i Nyfors för inte så länge sedan satt vi vid hennes Macintosh. Vi kom in på ämnet bloggar, vilka vi läser. Jag lättade på hjärtat och erkände mot min vilja att jag läste Kenza. Jag förväntade mig då en smärre utskällning av fröken Karjel. Dock blev jag ytterst ställd av den följande konversationen.


Denise: Kenza? (Vafan, tänker hon, det syns)

Jag: Jaa... (försöker att få ämnet bortblåst)

Denise: Bor hon här eller? Är det någon du känner?

Jag: Ehm, nej... (Nu är det jag som inte förstår. Vet hon inte? Jag finner att den enda utvägen är att visa bloggen)

Jag: Ja, det här är hennes blogg.

Denise: Oj, hon var vacker. VAH? 300 kommentarer? Hur FAN kan hon få det? Hur kan någon få 300 kommentarer? (Hon gör betoning på 300, hon är chockad)

Jag: Haha, men det är väl inte så svårt? Har man över 30 000 läsare om dagen så borde väl i alla fall några kommentera, eller hur? (Jag börjar le. Hon vet inte)

Denise: Sa du 30 000?

Jag: Jaa, hon är ju typ som hon Blondinbella.

Denise: Blondinbella? Vem är det?


Tystnad.


Jag avundas dig Denise. Förlåt för att jag informerade dig om denna grymma verklighet.


Denise har ny blogg. Hon siktar mot 30 000 läsare.

Kommentarer
Postat av: Denise

hahahaha, jag är redan uppe i 5 st läsare;)

2008-08-15 @ 09:39:39
Postat av: cissi

Hahahaha. Gosh, Denise. Det är allmänbildning att veta vilka de är. Looovar att Kenza och Blondinbella står med i den moderna uppslagsboken!

2008-08-15 @ 14:40:00
Postat av: denise

Haha, sry Cissi. Jag får ta och läsa igenom den där moderna uppslagsboken en dag. Jag kände faktist igen Kenza eftersom hon har vart modell i Frida.

2008-08-16 @ 15:40:18
Postat av: agnes

Herregud. Vi som lever på 200-talet, går någon miste om bloggvärlden? Alla vet väl vem blondinbella och kenza är? x) Du som själv har haft blogg Denise, du borde ha liiiite mer koll! ;p

2008-08-17 @ 21:15:42
URL: http://d0nkey.blogg.se/
Postat av: denise

haha, jag är efter!! Jag behöver hjälp med bloggvärlden;)

2008-08-18 @ 22:16:21
Postat av: denise

haha, jag är efter!! Jag behöver hjälp med bloggvärlden;)

2008-08-18 @ 22:17:27
Postat av: Denise

Nu får ni vara stolta. jag har faktist ägnat lite av min fritid för att läsa alla dessa bloggar:P

2008-08-21 @ 13:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0