Skadad för livet

För någon vecka sedan fick jag för mig att jag skulle lugna ner mig. Jag skulle vara nyttig. Dra ned på vissa saker som man kan stoppa i munnen. Det fick mina tankar att vandra tillbaka till mellanstadiet.


Lasse.


Det kanske säger vissa något. Antioxidanter, flavonoider, lipider, vitaminer, mitokondrier. Vitamin E. Jag kommer ihåg. Det sitter fastetsat i mitt minne. Varje gång jag ska äta något som innehåller något onaturligt hör jag rösten i mitt huvud.


Groddar... avokado... tomat... GRODDAR.


Det håller dock aldrig mer än några dagar eller så. Sedan är jag igång igen. Rösten undanträngd.


Kommentarer
Postat av: fanny

lasse, haha :O

2008-08-05 @ 11:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0