Flashback

Juli har vart händelserik.


  • Jag är sjukt, äckligt, djävulskt trött på Mercy med Duffy.
  • Siba -reklamen får mig att skratta. På ett ytterst nedvärderande, elakt och kallsint sätt. Oskönare reklam har aldrig visats. Blä.
  • Endagslinser har numera övertaget. Jag blir beroende, vilket leder till att de stackars månadslinserna ligger där. Oanvända.
  • Min hud är bränd. Och jag tackar högre makter för att det inte syns lika mycket som det känns.
  • Min Lost-abstinens är nu grov. Farligt grov. Det dröjer inte länge till innan jag stänger in mig i en vecka och kollar igenom alla avsnitt på en gång. 4 8 15 16 23 42. Så att säga.
  • Harry Potter saknaden är inte heller särskilt avtagande. Beror mest på att det nu var året sedan jag senast läste sista meningen. Sena nätterna spenderas nu med att tröstläsa böckerna. Illa.
  • Jag har blivit rejält förälskad i en bok. Det låter inte bra. Men fan vad bra den var. Jag kontaktar dig, Cissi, snarast för ett snack. Du måste läsa den.
  • En strimma hopp skymtar i knutarna. Mitt hår är längre. Längre än det någonsin vart. Vilket, i och för sig, inte är något att skryta med. Daniella, jag vill att du läser den här punkten ett antal gånger. Minst 5

Ja.
 


Kommentarer
Postat av: cissi

Haha, du är så rolig Mathilda. Men... Ja! Ja! Jag vill läsa den nya boken du fallit för. Nog för att jag läser fyra böcker just nu, men en femte skadar nog inte (intalar jag mig själv).

2008-07-26 @ 13:22:28
Postat av: daniella

haha, jippi. mathildas hår växer!

2008-07-31 @ 20:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0