Benigt

Hade en ovanligt underhållande MSN-konversation med Fanny häromkvällen. Vi brukar ha det ibland. Och med underhållande menar jag att jag själv sitter och skrattar åt mina egna skämt, som jag drar för henne. Konversationen var lång så jag kortar därför ner den något.


Vi pratade om vaxning av ben, mycket fascinerande.


Fanny: Aldrig, skulle dö. Dödens död. Jag lovar, liemannen kommer.

Jag: Jo, jag fruktar att jag också skulle göra det. Men liemannen är inget problem. Vi är kusiner, han och jag. Vi har vaxat ben ihop förut.

Fanny: Hahaha, livet och döden, kusiner?

Jag: Ja, fast egentligen är han adopterad. Det är därför han är så mörk.


Kommentarer
Postat av: Denise

HAHAHAHAHAHA ADOPTERAD! HAHahahhhahahaha

2008-06-11 @ 15:41:46
Postat av: fanny

hahahahah de va så kul :(

2008-06-23 @ 18:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0