Oskönaste inlägget

Av alla saker jag kan säga till folk att de är, finns det ett ord som jag använder när det är någon som jag  verkligen inte gillar. Speciellt folk på TV. Anledningen till detta är att jag själv blir oerhört förnärmad när någon säger det till mig. Verkligen sårad blir jag. Stött och galen


Oskön.


Där har ni det. Ser ni hur förolämpande det är? Om jag därför kallar någon för oskön kan ni vara säkra på att det är allvarligt.


För oskön är tammefan det värsta man kan vara.


Kommentarer
Postat av: cissi

Mathilda - no worries! Min var helrosa :)

2008-06-01 @ 18:42:40
Postat av: cissi

Mathilda - no worries! Min var helrosa :)

2008-06-01 @ 18:43:28
Postat av: cissi

(Oj, nu blir det min tredje kommentar på det här inlägget...)



Jag missförstod visst. Men den bikinin är på vift ändå :)



2008-06-02 @ 21:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0