Eller inte

Okej. Nu har det visat sig att det är beep-test på gång. Jag känner mig taggad, ska slå mitt 19.2 i år känner jag. Det var nära i våras att jag tog det, men det blev bara 17.7 Men då hade jag ju 40 graders feber och influensa. Fast jag utklassar alla jämt. Det är nästan inte kul längre. Jag gör ju liksom bara folk ledsna för att jag är så sjukt mycket bättre.

Nej. Men seriöst nu.

Jag har lagt upp en plan. Det blir panikträning de kommande veckorna, det känns bättre så. Agnes och jag kör igång redan under morgondagen. Nu ni. Som forna handbollsspelare vet vi vad vi kan. Vilsta kommer vara söndersprunget och motionärerna bortskrämda. Och stackars älgar. De kommer ju dö när vi svischar förbi i nära ljusets hastighet. Hararna också. Fly staden säger jag bara.

Nej. Okej, jag kan inte vara seriös när det kommer till sånt här. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: agnes

Sorgligt hur lite regn och blåst kunde hindra oss idag. Men älgarna får inte tro att dem kan slappna av nu, vi har ännu inte gett upp. Vi kommer igen!

2008-11-10 @ 14:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0