Det blir alltid såhär

Igår var det ju så att jag var på Rinman. Ja, det var väl... bra.

Och på tal om Rinman, jag har börjat äta müsli. Jag menar inte bara lite müsli och fil på morgonen, utan jag menar müsli hela tiden. Den har mer eller mindre ersatt resten av måltiderna.

Frukost - müsli
Lunch- müsli
Mellanmål* - müsli
Kvällkost - müsli

Det är dock inte vilken müsli som helst, nej nej. Nu menar jag Icas kvalitetsmüsli, Crunchy.      

 

Antingen Äppel/Kanel eller Jordgubb/Yoghurt.

Det här kommer hålla i sig i kanske en månad. Sedan kommer jag aldrig mer vilja höra ordet müsli. Så blir det alltid.




* Ordet läggs direkt till på Fula ord- listan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0