Change

Jag funderar på att göra vissa förändringar här i bloggen. Det är ju så att man växer ifrån en del saker.

Ni vet när man var liten? Då hade man tusen tecken i sitt namn på msn. Samma sak med typsnittet. Det skulle vara så ovanligt som möjligt, det vill säga absolut inte svart eller något som ens liknade Times New Roman. Nej, det skulle vara illgrönt, skrikrosa eller chockgult och ett kursivt typsnitt som nätt och jämt gick att tyda.

Sådana grejer växer (de flesta) ifrån. Därför funderar jag nu på att fixa en sak. I headern står det ju MATHILDA. Det står med en text som inte är normal. Det var min favorittext. Men nu har jag växt ifrån den. Nu känns den bara... mule?

Jag ska alltså byta, så att det står med något annat typsnitt. Blir det bra?


Kommentarer
Postat av: fanny

hahaha mule :(

2008-11-25 @ 22:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0