Mrs. Lost

På lovet slog det mig att jag missat något som jag aldrig trodde att jag kunde missa. Jag kommer in på Åhléns och ser detta:




Förstår ni vilken oerhörd chock det blev för mig? Där står jag, utan någon som helst tanke på att säsong 4 faktiskt borde ha kommit ut vid det här laget, och blir då skoningslöst påmind om att jag för en mycket lång tid helt glömt bort det. Jag trodde inte det var sant. Jag? Inte veta att en hel box kommit ut? Hur kunde jag missa?

Jag känner mig utblottad, jag har ju ett rykte att leva upp till. Det är ju jag som ska veta exakta datum för releaser, kunna rabbla avsnitt sådär utan vidare, kunna sitta och läcka spoilers, citera Sawyer så ofta jag kan. Jag ska kunna allt.

Och inte köpte jag den heller. Det fanns ekonomiska gränser. Fast jag måste töja på de där gränserna. För det här är viktiga grejer. Ujuj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0