Väderleksrapport

Vad är det med dimman? Har hållit i sig i flera dagar nu. Jävla skit det här. Ser ju ut som en kyrkogård hela dagarna.

Dimma får bara kallas dimma sålänge sikten är mindre än 1 km, faktiskt. Annars kallas det dis (ett ord som jag tycker att vi lägger till på Fula ord -listan). Dimma är moln som nått marken, och får därför inte kallas moln.

En säker källa har berättat för mig att Denise trodde under en period när hon var mindre att det var dimmigt ute. Dåligt väder hela tiden liksom. Men så var det ju såklart inte. Utan det var så att det var lilla Denise som hade synfel.

Det är ju kallt också. Insåg i början av veckan att det inte gick att cykla. Alltså måste jag gå överallt nu. Och eftersom vi tar sådan tid på oss att gå till skolan på morgnarna, måste jag gå upp ännu tidigare än jag brukar. Livet suger, som Daniella skulle sagt.

Kommentarer
Postat av: denise

HAHA,

-du vet hon den där denise?

-Nej?

-Jo, hon med synfelet?

-jaha hon!

2008-11-08 @ 16:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0