Magic-Fabian

Min vän Fabian klagande idag över att han tappat bort sin mobil. För er som inte känner Fabian kan jag berätta att han är en lustig spjuver, ja rent av lite vimsig. Mycket avancerad mobil har han, en väldig hightech-pryl. Touchskärm och sånt ni vet.


Imorse kom han alltså och berättade för oss att han tappat bort den, mobilen. Detta faktum verkade dock inte bekymra Fabian det minsta, som mest flinade åt saken. Hakan for på riktigt ner i bordet när han också helt utan vidare säger att den vart borta i en vecka utan det minsta spår efter sig. I sju dagar hade han vart mobil-lös.


En konversation i den här stilen utbytte nyss jag och Fabian på msn:


Fabian: Jag har hittat mobilen!

Jag: Shit!

Fabian: Den låg mitt på Köpmangatan...

Jag: Nu skojar du?

Fabian: Nej, där har den legat i en vecka nu, utan att någon snott den. Jag tror den legat under en kant för den klara sig från regnet.


Jag lovar, något sånt här kan bara hända Fabian Nilsson.

Sjukt.


Kommentarer
Postat av: Daniella

nej men gud. detta händer bara fabian nilsson, haha. sjukt

2008-09-30 @ 21:08:02
URL: http://hellbergdaniella.blogg.se/
Postat av: Denise

HAHA, asså.. fabian

2008-10-02 @ 16:47:04
Postat av: fanny

"nej men jag skulle bara knyta skorna, så ligger den där" asso :(

2008-10-03 @ 08:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0