Mysteriet på BDB

Som vi alla vet är livet fyllt med oförklarliga mysterier. En del större än de andra. Det som är störande med mysterier är att de inte verkar gå att lista ut, och därför går man och blir irriterad på dem. Sedan en tid tillbaka har jag haft ett mysterium i mitt liv.
 
På min bilddagbok har jag inga bilder. Det höll ett tag det där med att ladda upp, men inte länge. Nu har jag bara en bild, från i januari. Ointressantare dagbok får man alltså leta efter. Mysteriumet i det här är att trots att jag inte har en enda bild sedan 9 månader tillbaka, en fullständig graviditet, är det ändå okända personer som regelbundet tittar om jag laddat upp några nya bilder. Eller letar de kanske efter något annat?

Det finns ett par användare som troget bevakat mig sedan starten, Beaphav och Lassela. Nej, det är ingen idé att ni på något sätt försöker ta er in på någon utav dessa dagböcker, för det går inte. Jag kommer inte in. Ni kommer inte in. Om det nu inte skulle råka vara så att ni har lösenordet till dem. Jag har alltså inte en aning om vilka detta är och varför de är så måttligt intresserade av mina icke existerande bilder.

Men om någon av dem nu skulle läsa det här vill jag framföra ett meddelande

Hej. Jag heter Mathilda. Och nej, jag kommer inte ladda upp några mer bilder framtiden. Spar tid, skit i mig.

Kommentarer
Postat av: agnes

Beaphav kollar min också :|

2008-09-11 @ 22:22:49
URL: http://d0nkey.blogg.se/
Postat av: Daniella

båda dom kollade min också, men jag blev så irriterad så jag blockade dom båda två faktiskt!

2008-09-11 @ 22:39:52
URL: http://hellbergdaniella.blogg.se/
Postat av: julia lindberg

lassela kollar runt på min med, irriterande!

2008-09-13 @ 10:30:38
Postat av: mathilda

Vi är typ kändisar.

2008-09-13 @ 16:42:24
Postat av: fanny

HATAR LASSELA

2008-09-14 @ 22:36:04
Postat av: denise

Vilka är beaphav och lassela? :D:D

2008-09-15 @ 16:50:11
Postat av: emma

anonyma bevakare på bilddagboken är inte uppskattat!





btw, då vi hade tänkt att ses så ska jag tydligen på bröllop (något jag verkligen hade förträngt). Men om du kan helgen efter eller något så hör av dig (;

2008-09-17 @ 16:58:46
URL: http://www.metrobloggen.se/emmamangs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0