A dios le pido... typ...

Det här har dödat mig under en längre tid nu.

Jag har läst spanska sedan 6:an, okej? Då borde man ju kunna en del, inte mycket såklart. Men ändå ha lite koll.

Nu ska jag berätta en sak.

Jag har noll koll på det spanska språket. Noll koll.

Vi, hela min spanskagrupp och jag, är föga värdelösa på spanska, allihopa. Det här oroar mig.

Vi har, och har alltid haft, roligt på våra lektioner. Om vi nu inte har lärt oss spanska så har vi åtminstone förlängt våra liv med ett par veckor.

Ja, kul har vi ju haft. Men själva spanskan gick liksom lite... åt helvete.

Äh. Skit.


Kommentarer
Postat av: Daniella

Gör som jag, byt till franska på gymnasiet så slipper du oroa dig! (kan vara ett av de största misstagen jag gjort i hela mitt liv, det kom jag på nyss)

2009-02-10 @ 22:40:43
URL: http://hellbergdaniella.blogg.se/
Postat av: cissi

Jo, samma sak gäller vår grupp. Helt värdelösa, haha. Och vi ska ändå klara av att kunna prata lite spanska i nian.



Jag fruktar när vi ska ha np i spanska :(

2009-02-10 @ 22:49:14
URL: http://ckblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0