3 sidor

Jag är för närvarande väldigt nära att älta mina sviktande spanskakunskaper igen. Men jag ska inte göra det.

Jag är för närvarande sugen på att älta en annan grej också. Men jag ska inte gör det. Inte nu i alla fall.

Påminn mig att göra det senare.

-

Vad ska jag göra nu? Jo, det vankas yoga. Mjaa, tänker ni nu, inte riktigt hennes grej. Nej, det är det inte. Jag gillar inte yoga, egentligen. Det är bara maten i den asiatiska kulturen som verkar vända sig till mig. Det är därför jag alltid strävar efter de bakre delarna av yoga-salen.

Min favorit del av passet är "placera dig nu i dödsstilla position". Då är det meningen att man ska ligga ner på rygg och slappna av. Det är här jag brukar ta min powernap. Skitbra.

Min ursäkt för yogan? Min mamma vill väldigt gärna att jag går med henne. Jag gör som min mamma säger.

Herr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0