Varm kycklinglever med rotmos

I fredags var jag med min pappa och handlade på ICA Ekängen. Min pappa handlar alltid där. Min pappa handlar alltid på fredagar. Min pappa storhandlar alltid. ICA, fredag, storhandling. Lika självklart som att Sanna Nielsens nästa hit kommer låta precis som alla hennes förra.

Jag tycker det är roligt att följa med ibland. Jag blir lika chockad varje gång, då jag ser alla saker som jag missat. Alla saker som tidigare bara existerat på  TV. Till exempel, alla flingor. Loops, Frostis och alla de där. Jag älskar sådana flingor. Varför? Varför åt jag dem inte? Om pappa skulle gå med att köpa dem till mig nu, skulle jag inte behöva något annat.

Mitt andra favoritställe i affären är köttavdelningen. Jag drar snabbt igenom biffar och stekar, och stannar sedan vid inälvsmaten...

Jag blir inte äcklad. Nej, jag blir bara förundrad över hur svårt jag har att se folk äta det där. Kycklinglever, 20 pack. Grishjärta, 2 pack. Liksom, vaah?

Där står jag, och skrockar för mig själv och undrar vem fan är det som äter det här?. Jag börjar sedan skratta vid tanken på mig själv ätandes Inlagda kycklinghjärtan med spenatstuvning. Haha.


En del människor alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0