Nu ska jag titta på Lost istället

Idag hade jag tänkt:

  • Placera Naturvetenskapsprogrammet högst upp på min ansökningslista.
  • Jag hade också tänkt trycka på knappen där det står Bekräfta ansökan.
  • Sist hade jag tänkt ha ännu en sömnlös natt, då jag planerat att ligga och skrocka stolt över att jag äntligen lyckats bestämma mig för vart fan jag ska ta vägen.

Men:

  • Jag är en fegis.
  • Jag är rädd för att göra något fel. Som att råka ansöka till Naturbruksprogrammet istället.
  • Min image är att göra allt lite väl sent, så jag håller mig till det.


Därför:

  • Ansöker inte jag idag.
  • Tjatar jag ännu mer på Johan, och ber honom vara med när jag bekräftar allt.
  • Han får skriva ut skiten åt mig också. Ha.



Kommentarer
Postat av: emma

välj något som du vill gå, det är inte värsta grejen egentligen. du kommer nog trivas i vilket fall som helst plus att det bli nog inte fel ;)

2009-01-29 @ 22:05:56
URL: http://www.metrobloggen.se/emmamangs
Postat av: anna

haha, är minst lika feg, han fick sitta brevid mig läsa det 3 gånger och gå igenom att det var det här jag ville, haha mina ben och armar skakade när jag klickade på skicka sen fick han skriva ut och fixa papprerna :)

2009-01-30 @ 23:32:26
URL: http://anderssona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0