Blogg a lá Frisko

Min nya klasskamrat Emil är en väldigt rolig kille. Han har en blogg också. Precis som jag. Han tycker att kolasås är godare än chokladsås. Precis som jag.

Därför tycker jag att Emil förtjänar en plats i samlingen av bloggar, här till höger.

Välkommen Emil.


--

För övrigt så kan jag ju erkänna att mitt första matteprov gick åt skogen. Jävligt långt in i skogen till och med. Kände mig väldigt nöjd med min insats i ungefär 30 sekunder. Innan jag tog en titt på facit det vill säga.

Jaja. Jag är inte ledsen. Varför skulle jag behöva matte? Löjligt.


Kommentarer
Postat av: Emil

Åh, smickrande! ;D

2009-10-23 @ 17:08:07
URL: http://frisko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0