Han är inte bra för evolutionen

HERREGUD. Nu dör jag snart! Kan inte någon bara ta bort Basshunters röst från spotify? NUUU. Mår psykiskt dåligt varje gång jag hör det. Slänger mig ner på marken och gråter. Jag skäms för Sverige. Skäms för mänskligheten.

Jag skäms så mycket att jag inatt drömde om hur Eminem spöade ner mannen i fråga. Tystade honom en gång för alla. Varför det var just Eminem som fick göra jobbet kan man dock fråga sig. Kanske är för att jag har en grej för honom, Eminem. Inte många som vet. Knappt så att jag vet det själv, egentligen.  


Min framtida man


Blev emellertid mycket besviken när jag vaknade och insåg att jag måste stå ut med Basshunter ett tag till. Jävla skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0