På fysiken...

Mrs. Murphy: Give an example of a force causing an object to move?
Klassen: Darth Vader.

Too much.

--------

Att Thanksgiving ar storre an jul ar kanske en overdrift. Men WOW vilken bra helg jag hade. Jag far socialt overload av alla nya manniskor jag traffar hela tiden. Konstant nya nice-to-meet-you-moments. Min familjs familj var mer an vad jag kunnat be om. Underbart vaaa.

KayKay fyllde 17 hela ar i fredags och jag hade en sa forbannat bra kvall. Omgiven av mormoner traffade jag Jeff, och han blev min van hela kvallen. Fallet ar att Jeff tog studenten i somras och ska nu aka pa sitt Mission (unga mormoner ar rekommenderade att aka ivag till ett frammande land i tva ar och sprida deras religion, med andra ord, forsoka konvertera folk runt om i varlden till mormonismen). Den 29 december far darfor Jeff ivag till...SVERIGE! Passa er, inte en jakel kommer vara icke troende innan han har lamnat landet.

For ovrigt rev jag sonder min vaska och tappade bort mitt halsband den kvallen ocksa. Bra jobbat. Varfor ar jag sa dalig for? Eh. Jag ar samst. But what to do...

Herr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0