Lägesrapport nr. 3

Okey, har just nu lust att satta pa Capslock och stavera alla sorters olampliga ord som existerar i bade det svenska och engelska vokabularet.

Har lust att publicera en text om allt som far mig att ma daligt just nu.
Vill sitta ner med mina vanner och prata. Hemma. I Sverige.
Jag vill krama min familj.

Men det kan jag inte.

Istallet berattar jag om allt som far mig att vara sa otroligt lycklig just nu.

Jag alskar mina vanner har. Trodde aldrig att jag skulle ha turen att hamna pa ett stalle med en otroligt hog koncentration av snalla manniskor.
Nasta helg ar det homecoming. Min klanning kom idag. Den ar fin.
Jag har en kanelbulle som ligger och vantar pa mig nere i koket. Min vardmamma tror att det kan hjalpa mig att bli battre. Det tror jag med.

Kommentarer
Postat av: Mattias :)

Hoppas allt blir bra Mathilda, saknar dig <3

2010-10-13 @ 21:23:37
Postat av: alice

Åh, känner likadant! :( Är typ deppig och känner mig otillräcklig... Vi borde snacka snart igen <3

2010-10-19 @ 03:26:27
URL: http://alicejohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0