Lägesrapport nr. 4 - Secret life of a Swedish Poptart-addict

Kan fortfarande inte smalta att det redan gatt over tva mander sedan jag stod pa Arlanda och inte grat hejda till mamma och pappa. Det var nyss. Eller nej, var det ens i det har livet? Wow. Haller jag pa att bli galen? Troligtvis.

Finns en grej som heter Poptart har. Om det ar nagot som kommer gora mig overviktigt sa ar det denna uppfinning. En Poptart ar det som raddar mig genom Declearations of Independece, Revolutionairy Wars och George Washington. Har demonstreras diverse Poptarts: 

  


Och har demonstreras mina aventyr de senaste tva manderna:















En liten del av dem i alla fall.

Hejsalange.

Kommentarer
Postat av: MAttias

Bara två månader :O det känns overkligt, känns som en livstid :/

2010-10-24 @ 21:57:29
Postat av: Mathilda

Mindre an 8 kvar!

Haha ooh, kommer ihag kvallen da jag hade min hejda-middag och vi satt vid stromsholmen, haha. DET kanns som en livstid sedan...

2010-10-25 @ 01:42:13
Postat av: cissi

haha, allt ser så himla amerikanskt ut att det ser så roligt ut att se dig mitt i allt. liksom bara grejern att du bär corsage! :D

2010-10-31 @ 17:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0