Lägesrapport nr. 2, del II

Jag saknar...

  • Fredagar hemma. Fredagar pa Rinman nar vi antligen fick sluta spanskan, gick till godisland och sen var det HELG!
  • Fest. Svensk hemmafest. Aaah.
  • Att kunna ga ner till stan, handla det jag behover, ga hem. Utan att ga vilse.
  • HALTIMMAR! Orka ha fem minuter mellan varje lektion och 25 minuter lunch.
  • Höst. Vill. Köpa. Höstklader.
  • Svenska ord. Saknar att anvanda uttryck sasom "Fett nice", "VAD VILL DU?", "Paronbarn till hoger...".

Det ar mode har med...

  • Flip-flops. Fult tycker jag. Men sa tycker de om leggins har.
  • K-nark, narkotika, droger, kallat' vad man vill. Det ar skrammande nar man hor 13-aringar diskutera huruvuda deras trip i helgen kunde blivit battre om de anvant de och de drogerna istallet. Legaliseringen av Marijuana ar sa gott som officiell har. De flesta pratar ocksa om "meth" som en del av livet. Traffar du en trevlig person har, jag svar att den roker pa inom den narmaste veckan.
  • Rap. Ibland undrar jag om de vet att det finns annan musik...


Kommentarer
Postat av: Fampy

hahah finns de många päronbarn där som hänger utanför mcdonalds?

2010-09-14 @ 10:43:28
Postat av: Fabbe

Nej,nej, nej fanny.. dom hänger innan för mcdonalds där....

2010-09-14 @ 12:53:37
Postat av: alice

Åh, svenska hemmafester... Mode med flipflops här med, och utsvängda byxor. Finns här om du vill prata, saknar dig <3

2010-09-19 @ 20:08:43
URL: http://alicejohanssons.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag saknar:

Mathilda Altis!

2010-09-21 @ 23:53:29
URL: http://smanelius.blogg.se/
Postat av: Mattias :D

Det kommer bli Go ask MAthilda :D och så saknar du det svenska ordet ABOOO :D

2010-09-26 @ 17:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0