G som i gemenskap

Min klass har hängt ihop i 8 år. Snart. Några har hoppat av. Några nya har kommit. Några har både hoppat av och kommit tillbaka. Bara sådär. Först bytt, sen bytt tillbaka. Varför då?


Jo, vår klass är en mycket bra klass. Idealklassen skulle jag vilja påstå. Alla gillar oss helt enkelt. Klassen är så eftertraktad att vi är tvungna att sluta ta in elever till klassen. Det är fullt. Helt stopp. Till vissa personers besvikelse. Om man inte kommer in i vår klass, får man ta en annan åtta. Så är det. Punkt slut. Inget tjafs.


Förändring väntar dock. Nästa år är sista året vi är en klass. Sen slipper vi varandra. Om man då inte hamnar i samma klass på gymnasiet också.


Jag byter klass då, på gymnasiet, för första gången i mitt liv. Tufft.  


Kommentarer
Postat av: agnes

vår klass är också full! nu är vi 31 st på klasslistan :( Men dom fortsätter ändå att bara mata in fler och fler..

2008-04-13 @ 12:45:09
Postat av: daniella

jag kommer inte våga byta klass :( haha

2008-04-19 @ 12:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0