Jo, förresten...

Folk har tagit efter mig, har jag märkt. De kör med tomteverser. Lagom till julafton.

Jag får en viss känsla av det här... härmapandet. Den där känslan man fick på dagis, om någon fick beröm för en teckning som man själv egentligen hade kommit på idén till. Men fröken, fröken, det var jag som hade den där först!

Jag ska inte hålla på så. Det är larvigt. Det är ju bara kul med lite flera verser. Bara trevligt.

Men det var jag som hade det först...

Två små nissar omkring sig tittar,
då en smällkaramell de hittar.
Nisse ner på den då hoppar,
men detta den ej då stoppar.
I tak, på golv, på gardin med frans,
finns nu nisses hjärnsubstans.

To be continued.

Kommentarer
Postat av: hehe:)

:)

2008-12-23 @ 15:10:55
Postat av: fanny

me fan gerej, tanken var min först :( hah

2008-12-25 @ 00:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0