Jag menar det inte, lovar

Jag är på gränsen till total förvirring. Det piper. Överallt, hela tiden. Vart jag än går.


Pipiiippiipipipiiippipiippiiiiiiip.


Vad är det? tänker jag, är det någon som vill meddela mig något på morse? Har jag fått tinitus? Är det någon som skojar med mig? Håller jag på att bli galen?


Eller? Jaha. Jaså, på så sätt.


Fåglar. Fågelkräk. Fågelungar.


Skjut dem, någon?



Förresten, ni kan ju räkna med att jag kommer få ett sjujädrans sommarlov nu. Hittade nämligen en fyrklöver idag.


Hej svejs.


Kommentarer
Postat av: agnes

haha, fågelkvitter är tusen gånger bättre än tinnitus, tro mig!!

2008-06-22 @ 21:56:42
URL: http://d0nkey.blogg.se/
Postat av: Jonas



Det börjar bli för aggressivt här. Vårda språket.

2008-06-24 @ 17:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0