Jag hade tänkt skriva något kul

Har försökt tänka ut det roligaste som hänt den senaste tiden. Det är svårt, det händer så mycket. Full rulle så att säga.

Jag skulle kunna berätta om skatan, eller om tvålen som var balsam. Jag skulle kunna visa "tåget", kanske till och med beskriva hur man skjutsar på en luftcykel. Sprängda däck, inlämnade glasögon, knäckta ryggar, knäckta (stols)ben. Jag skulle gärna berätta om alla torsdagar med tjuvringningar och röstinspelningar. Men jag tror nog...

... att det är bäst att jag inte berättar.

Vi tar det sen istället.


Kommentarer
Postat av: fanny

HAHAH du måste berätta om iaf hälften av alla dom där grejerna. äckligt roliga saker som hänt !

2008-10-12 @ 22:43:09
Postat av: Daniella

hahaha, ingen har nog så roligt som vi har!

2008-10-13 @ 22:27:08
URL: http://hellbergdaniella.blogg.se/
Postat av: Denise

hahahahaha, dagarna med er säger jag bara<333

2008-10-17 @ 21:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0