"Bra gig, bra jam.."

Jag har svårt med att hålla reda på dagarna såhär när det är lov. Jag snurrar in mig i onsdagar, måndagar, tisdagar och helger.

Idag måste jag ju köpa den där, för imorgon är det söndag och då är det stängt. Eller nej? Det är ju bara torsdag idag för igår var det torsd... Ah, juste då är det ju fredag idag för igår var det torsdag, så imorgon är det alltså lördag, inte söndag, vilket då gjorde den här funderingen totalt meningslös.

--

Jag skäms också för att jag inte skrivit här på länge. Slött av mig. Usch.

Titta på den här istället. Jag gillar inte Grotesco. Men det här är banne mig sjukt kul. 
 



"Dansken hör ALLT!"

Kommentarer
Postat av: fanny

haha jag älskar den, så jävla skön

2008-11-01 @ 18:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0