In a Circle of Trust

Det verkar som om det har vart något suspekt med det biologiska vädret den senaste tiden. Kanske är det så att temperaturerna svängt lite konstigt såhär i börjar av året, eller månen kanske har legat ovanligt nära mig den senaste veckan. Hur som helst har jag i alla fall sovit förjävla dåligt. Helt och hållet månens fel.

I natt låg jag i konstant väntan på att mina ögon skulle sluta öppna sig. I tre och en halv timme. Och det längsta jag lyckades med att ha dem stängda var i två och en halv timme, sedan vakande jag. Vad gör jag då? Jo, då ägnar jag ytterligare ett par timmar åt att oroa mig för att försova mig. För det är det farligt stor risk för då, klockan halv fem. Att försova sig. Jäklar vad det är bråttom då. Visst?

Jag drömde också häromnatten att jag blev kriminell. Ofrivilligt kriminell. Jag drömde att jag skulle prova kläder på Monki, ja. Av någon astrologiskt oförklarlig anledning, glömmer jag då bort att man måste prova kläderna i de där läskiga omklädningsrummen, jag tar istället hem kläderna för att prova dem. Det får man ju göra, tänker jag. Så jag tar kläderna och sticker. Cha-Ching.

Vet dock en till som också har haft problem med sömnen. "Jag lovar, min kropp vill att jag ska gå upp på nätterna".  Ha.

CT.


Kommentarer
Postat av: fanny

CT <3

2009-01-29 @ 23:07:29
Postat av: bibbi

CT<33

2009-01-31 @ 14:23:46
URL: http://bibbikarjel.blogg.se/
Postat av: Rasmus

Jag kände att jag var tvungen att kommentera... TC <3 (tågcentralen)

2009-02-06 @ 16:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0