Ett liv i ineffektivitet

Jag har kommit på att jag gör väldigt lite nytta här i världen. Jag är exceptionellt oproduktiv, och det stör mig en aning. Helt plötsligt känner jag mig överflödig och felplacerad. Inte ett piss har jag åstadkommit. Och det borde jag ha gjort vid den här åldern.

Alla framstående personer beskriver hur de "redan som 13 åringar började sina karriärer". Jaha? Då är det ju kört för länge sen för min del! Får också allvarlig prestationsångest när jag ser Blondinbella, Kenza och diverse ungdomar, tjäna bra med pengar utan att egentligen göra någonting alls.

Emellertid är dessa tjejer ett par år äldre än mig, vilket betyder att jag har minst två år på mig att skapa en modeblogg som blir känd över hela Sverige. Fast jag har minus ett år på mig att bli världsomnämnd barnstjärna á la Dakota Fanning. "Min karriär tog fart redan när jag var sex år!". JAG ÄR FARLIGT NÄRA ATT FYLLA 17 ÅR, EXAKT NÄR SKA MIN KARRIÄR TA FART? VAA?

Men! Som tur är har jag ytterligare några år på mig innan det är för sent att ta emot Nobelpriset. Och bli USA's första kvinnliga president med svenskt ursprung.

Väntar dock fortfarande på ett samtal från Area 51. Kanske borde maila dem mitt nummer...

Hejdå.


Kommentarer
Postat av: Viktor

Flea i Red Hot Chili Peppers började inte spela bas förens han var typ 20, så no worries! :D

2010-01-18 @ 19:34:06
Postat av: alice

du vet att man inte får bli president i usa om man inte är född där ;)

2010-02-03 @ 21:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0