Hör du ljudet av juli därutanför?

Låg och solade iklädd vulgär bikini. I brist på underlag tvingades jag sola på en handuk, en liten sådan, inköpt på Korfu 2006. Är H-EMSKT trött på den handuken. Ångrar såhär i efterhand att jag gav bort rasta-handuken till min bror, hade haft nytta av den i sådana här tillfällen. När jag låg där på gräset (bör påpekas att jag denna gång var ensam) hade jag placerat min beklädnad, ett linne, brevid mig. Stirrade intensivt på det orangea tygstycket innan jag plötsligt föll in i en lätt sömn.

Cirka en och en halv timme senare reser jag mig upp för att ta tag i mitt liv (läs gå in och titta på Friends), ska då dra på mig det orangea linnet och letar med en förvirrad högerhand i gräset efter saken i fråga. Dock är linnet försvunnet. Jag blir inte direkt ledsen, då linnet är rätt fult, det är till och med från förra året. Men direkt börjar jag fundera på vem som skulle vilja smyga sig på en sovande tjej och sno hennes oerhört fula kläder. Var i full gång med att skapa ett fiktionellt klagobrev till den enda möjliga granne som hade kunnat begå brottet när jag plötsligt skymtar en svajande, oragne varningsflagga halvägs upp i en utav de större syrenbuskarna.

HUR?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0